Night with the lads

Två fester på rad. Halloween hos Fanny sen 18/TP hos Henke. Bra grejer.

Igår på väg hem från Henke fastnade jag och Johan utanför hans hus. Vi satt säkert och snackade i 1½ timme. Mest om the old days och hur man hade det innan gymnasiet. Till slut kom vi fram till att vi saknade övernattningar som fan. Så Johan knoppade över ^^ Vi låg och snackade skit till klockan 5.

Det börjar ordna sig nu. Kvantumfolket börjar bjuda mig på fester och grejer. Det ser gott ut för framtiden :)

Ville egentligen sova över hos Fanny med folket. Det vore verkligen jättemysigt, men ville inte sabba hela deeptalket med mitt emosnack så jag gick hem och la mig. Kan väl diskuteras om det var lika bra eller inte, men gjort är gjort. Festen var jättetrevlig iaf :)

Vem vet, livet kanske håller på att stabilisera sig. Bara att hålla ut till den här terminens slut, sen blir det najs.

Undrar vad man ska hitta på vid nyår... Hmm...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0