Gå upp, gå till jobbet, jobba jobba, äta lunch...

Är trött. Har slutat bry mig om min lovesickness och myssjuka. Lider fortfarande, men har börjat avfärda det med allt större framgång.

Blivit dissad två ggr i rad nu. Försöker intala mig "their loss", går ganska bra. Börjar i allmänhet känna mig ganska omotiverad till det mesta, som resten av den här terminen. Den temporära uppsvingen har lagt sig.

Det känns som att det är fruktansvärt mycket som snurrar nu, med skolan, jobbet och allting. Fattar inte att jag orkar. Det gör jag väl inte, egentligen.

Måste börja festa mer, men känner att jag inte orkar. Hinner knappt sova, så jag förstår inte hur jag ska orka. Råd har jag iaf... men vad hjälper det?

Känner att det här jullovet kommer vara en investering för vårterminen, den kommer förhoppningsvis vara ganska soft, lediga fredagar.

Att vilja mycket, men inte ha motivation, vill man det verkligen då...?

Puss...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag tror jag förstår lite vad du menar, den här terminen har också gått blajj för mig, har velat fokusera på annat, prioriterat annat. Man pratar hela tiden om att det är här man skapar sig sin inträdesbiljett till livet. Men jag tror det handlar om så mycket mer än bra betyg i skolan, och det ska jag fortsätta tro på. Jag är en livsnjutare.

2007-12-17 @ 15:12:31
Postat av: Lasse

Jag trodde också jag var en livsnjutare, men som det känns nu så skulle jag bara vilja sitta i min jävla soffa en hel förbannad månad och bara döda tid tills man blir på bättre humör.

2007-12-17 @ 23:18:22
URL: http://veritasvincit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0